Friday, May 16, 2008

This Is My Story

Picture Credit : Be Strong 


The previous entry has been remove due to some reasons. 

Word of the day : Motivation

5 comments:

archemege said...

Sis, jiwang la lu... tp aku suka penulisan yg lahir dr feeling ni. Nampak jujur dlm setiap perkataan.
Aku bukan nak mengajar or lebe-lebe... tp pendapat jer. Tak salahkan?
Semua org pernah bercinta.. perjalanan percintaan pon ada yg gumbira dan sedih. Gagal berkali-kali tak bermakna gagal selamanya. Kuatkan semangat! tp tolong jgn sia-siakan naluri ke'ibu'an yg ko miliki.
Tak salah ko start mencari.. jodoh tidak akan dtg bergolek tambahan jodoh yg baik. Tak perlu malu mengushakan benda 'baik' begitu. Tanamkan niat yg murni dan usahakanlah.. Insyaallah

http://archemege.wordpress.com

Aboo said...

cikgu oh cikgu...umur 26-28 kan standard org nak mengawan!huhu...

Aku tak minat nak komen lebih tulisan ni...yang latest tu! Dasaaatt....huhu!

Rabia said...

Thanks archemege ;)
Aku tau..tapi saja jer nak layan perasaan sedih ni. Tapi, lama2 oklah kut.

Aboo..
--> umur 26-28 kan standard org nak mengawan!huhu...

Tak tahulah pulak aku ada standard umur nak mengawan ni? conpius..conpius..

liey said...

best ar baca luahan hati ko rabial.huhuhuh.
aku pn jadi sedh.huhuhuh

Rabia said...

Thanks Rosli.

Takyahlah sedih-sedih. Aku dah ok sikit. Kita start hidup baru.

Kisah ko pun apa kurangnya. Tapi, at last ko jumpa jugak seseorangkan?

Moga bahagia selalu dan cepat-cepat kawin ek ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...