Sunday, August 24, 2008

Kimi's Laugh

video

Yang suka gelak - gelak ni namanya Kimi. Tak ingat nama penuh dia. Umur dia 4 tahun. Yang abg dia ni namanyer Umar, budak kelas aku, 4 Satria. Yang kecik sekali ni, namanya Iman. Umur baru setahun lebih. Anak salah seorang cikgu kat sekolah aku ni.

Masa ni kat bilik rawatan masa hari UPSR Kuarantin. Dia orang tengah ber'experience' dengan software YouCam kat laptop aku. Saja suruh dia orang main laptop supaya dia orang tak kacau mak dia orang.

Aku suka betul dengar gelak budak ni..hehe..bila dgr rasa terhibur jer...kita pun rasa nak tergelak gak...hehe



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...