Monday, May 10, 2010

Jangan Jadi Isteri Derhaka

(Source

Bila tulis pasal cerita Adam Maya ni, teringat pula pada satu kisah. Teringat kisah seorang member jauh ni. Kisah hidup sebijik macam Adam Maya ni. Baru jer kahwin baru - baru ni. Belum ada anak lagi. Tapi masih berjumpa dengan bekas boyfriend @ kekasih gelap. Last-last dapat dihidu oleh si suami. 

Kecewa sungguh si suami dengan perbuatan isterinya tu. Tapi, disebabkan kasih yang mendalam dan percintaan yang dah lama terjalin sejak di bangku sekolah lagi terhadap isteri yang baru dikahwini. Si suami masih lagi memberi peluang dengan harapan isterinya balik ke pangkal jalan. 

Tak tahu lah apa yang terjadi pada dia orang ni. Harap-harap berakhir dengan baik. Kalau boleh tak nak lah si isteri ini di gelar isteri derhaka. Tak akan mencium bau syurga nanti. Insaf-insaflah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...