Thursday, December 2, 2010

Jangan Tunggu Lama - Lama Yer

Picture Credit : This is not me. I am bigger and well...fatter than this.

Aduyai, Gemuknya! Memang ayat favourite sayalah lately ni. Macam mana ni? Perut sama naik dengan kawan saya yang baru beberapa bulan mengandung. Serius risau!

Nasib baik jumpa member lama, Shelyza. Serius, sedikit terperanjat jugak bila tengok badan member slim baik jer. Memang jauh berbezalah dengan sebelum ini. Padahal sebelum ini, saya pernah dengan selamba kodok pergi tanya soalan kat dia; "Shel, ko pregnant lagi ker?" Dan dia dengan selamba menjawab, "Taklah wey, perut aku takleh nak kempislah lepas dapat second baby

Tup, tup. bila jumpa. Totally different figure! Kalah aku yang tak kahwin lagi ni.

Kalau nak tahu ini gambar saiz seluar dia sebelum ini. Saiz 18, brand Ms Read.


Dan lebih kurang 2 bulan lebih macam tu dia dah turun ke saiz 14, brand Ms Read. And now the latest, dia dah pakai saiz 12. Nampakkan perubahannya? Dia siap tunjuk lagi seluarnya yang dah semakin longgar kat saya masa kiterorang jumpa di Alamanda baru - baru ini. Pressure jer saya masa tu. Sebab seluar yang saya ada pulak masa ini memang dah ketat giler. Memang nak kena beli saiz besar lagi. 

Aiseyman, tak boleh jadi ini. Dahlah tak cukup dengan saiz seluar yang semakin mengecil nombornya, banyak lagi perubahan pada diri dia. 

Serius, masa tu jugak saya nak tahu apa rahsia dia!

Rahsianya....
.
.

.

.

.



Premium Beautiful!


Tu baru jer tengok Shel, tak tengok Mai
lagi. Dia dah ada anak tiga orang tapi tetap maintain macam anak dara. At first bila jumpa dia, macam tak percaya jer dia ni dah kahwin. Serius, macam anak dara! Terbalik lak dengan saya kan. Nampak macam dah kahwin. Huhu, sedih (T_T)

Like people always say, seeing is believing. Tak tengok tak percaya. Bila dah tengok...haaa, apa lagi?



Jangan tunggu lama - lama,
Nanti lama - lama, 

Perut lagi makin buncit.

p/s : Nanti saya cerita pasal Puan Mai pulak yer. Stay tuned!

2 comments:

meriahceria said...

heheheheh....adik julie ngan mak julie ada try....tp tak turun2 rabia depa...hehehe

velasrizal said...

nsb bek ada penawarnya kan..

Kadar Baru Diskaun Saman Trafik Polis Di Raja Malaysia (PDRM) Bermula 1 Disember 2010

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...