Sunday, February 20, 2011

Saya Seorang Blogger Yang Aktif !

Picture Credit : Saya Seorang Blogger Yang Aktif !

Saya seorang blogger yang aktif !
Tiap - tiap hari update blog. <--- Tipu jer. Bukan tiap-tiap hari update pun.

Saya seorang blogger yang aktif !
Tiap - tiap hari check blog.

Saya seorang blogger yang aktif !
Tiap - tiap hari baca blog.

Saya seorang blogger yang aktif !
Tiap-tiap hari fikir apa nak tulis dalam blog.

Saya seorang blogger yang aktif !
Tiap - tiap hari kalau boleh nak tinggalkan comment kat blog orang lain.

Saya seorang blogger yang aktif !
Tiap - tiap hari jenguk blog Ben Ashaari <--- Bodek nampak?

Apa nak dikata, saya memang seorang blogger yang aktif !

2 comments:

izwanyusof said...

kategori blogger tegar la ni.. =)

Rabia Sensei said...

idok ler cik izwan yusof =p