Sunday, June 12, 2011

Lagu Buat Bos


Picture Credit : Bos Jahat


All copyrights reserved to original creator. No copyright infringement intended


Buat tu buat ni
Itu yang aku dengar tiap – tiap hari sejak aku di sini

Waiter, cashier, cleaner, customer semuanya aku
Semuanya aku

Ambik anak kau balik dari sekolah pun kerja aku

Lepas tu nak kena hantar pulak dia pergi mengaji
Dekat kampong baru!

Aku buat semua for you
Aku kerja semua for you
Aku jadi bangku for you

Nasib lah aku ini, makan tidur kerja kat sini
Kalau tak dah lama ku bakar kedai ni

Ohh yea yea
Roslan, Kadir kena buang sebab dorang curi pencungkil gigi

Bos jahat,
bos jahat,

Itulah panggilan yang patut ku bagi
Dah la gaji aku sikit itu pun kau tak pernah nak bagi
Ikut hati aku orang macam kau ni dah lame

Aku,
Aku,
Aku bagi kaki
Kat muka belah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...