Friday, January 27, 2012

"I'm back?" So Lame

Picture : Moga bahagia bersama selamanya. Amin

Ahem, Ahem.
 
Tersipu-sipu, termalu-malu depan laptop cabuk ni. Bukannya apa, sudah lama sangat menghilang. Kini muncul semula. Sangat lame rasanya nak mulakan entry dengan "I'm back!" coz apparently nobody is waiting for me. 

So, entry hari ni will be short and simple jer. Kita summarize saja apa yang dah berlaku beberapa bulan yang lepas yer.

Well, I got married. Alhamdulillah.
9 December 2011 to be exact. Kenduri, 11 December 2011. Kenduri bertandang, 17 December, 2011.

Then, honeymoon in Sabah for 3 days. Lalala ~~

After that, unfortunately, I fell sick. I got lump in one of my breast. Operate. MC for almost two weeks.

Back to school for one week. Penat seh ~~

CNY holidays one week.
Celebrate my hubby's birthday 25 January 2012.
Send a bouquet of flowers, a teddy bear and one tiramisu cake to his office. Surprise!

Will celebrate Boboi's (adik ipar) and hubby's birthday tomorrow.
Wohoo!

All right, Buhbye for now ~

4 comments:

yu @ nurnie said...

Alhamdulillah dan Tahniah!

Rabia Sensei said...

yu,

thanks =D

cindir-rela said...

lump? adoi....camne tu? i always feel like 'lump' on my both breast...tapi entah la, macam normal pulak sebab dah dua2 ade..hahah..and tak pernah pergi cek lagi..do you feel like sakit kalau picit ke,atau pakai bra sakit ke?

camne2..cube citer sket

Rabia Sensei said...

miss cinderella, maybe yang awak rasa tu bukan lump. itu tulang. saya memang selalu buat pemeriksaan sendiri. tak sakit bila di picit. and lump saya tu bergerak2. kalau tak yakin boleh pergi klinik untuk pemeriksaan. kalau nak 100% sure boleh pergi hospital dan buat ultrascan. ada lagi satu tu dipgl mammogram. tapi itu untuk yang dah berusia.