Tuesday, March 12, 2013

Prima Alam Damai, Cheras

Sumber : Pr1ma.my

Ahad lepas singgah kejap kat tapak pelancaran Prima Alam Damai dekat Cheras. Rasanya ini yang pertama Prima lancarkan di sekitar Kuala Lumpur. Sebelum ini banyak kat area Seremban Prima dah lancarkan projek. Kat tapak projek tengok ada banyak lagi akan dilancarkan. 

Pelancaran dirasmikan oleh YAB Perdana Menteri kita pada hari tersebut. Lokasi ini terletak bersebelahan Bukit Mandarina, Bandar Damai Perdana dan Bandar Tun Hussein Onn. Sebelah sekolah Alam Damai dan balai polis Alam Damai.

 Khemah yang didirikan dan orang ramai yang melawat.



 

 
 Antara lokasi Prima di Selangor


Dibawah ini merupakan ruang pelan unit. Prima Alam Damai mempunyai lebih 2000 unit yang mengandungi 4 jenis iaitu Studio (1 bilik), A1, A2 dan A3 (3 bilik). Merupakan konsep moden dengan adanya semua kemudahan lengkap kecuali kolam renang.







Risalah boleh didapati di laman sesawang Prima atau lihat di bawah. Disana ada juga pihak developer buat 2 unit contoh iaitu unit studio dan jenis A1 (kalau tak silap). Pihak developer menghadkan pelawat masuk ke dalam unit bagi mengelakkan terlalu ramai dalam satu-satu masa, jadi kena beraturlah :). Bawah ini tengah tunggu giliran. Unit contoh ini penuh dengan kelengkapan perabot, kabinet dapur dan lain-lain. Nampak cantik dan kemas.


Bagi yang berminat bolehlah mendaftar diri anda kat laman sesawang Prima dan pilih lokasi Alam Damai jika mahu memohon Prima Alam Damai. Oh ya, harga belum lagi diumumkan dan kalau mengikut Perdana Menteri lebih murah 20-30 peratus dari harga pasaran.
Risalah Prima Alam Damai

Selamat memohon.

Sumber : Pr1ma.my

3 comments:

Unknown said...

20 - 30 peratus lagi murah... boleh buat property nie....

My recent post : Gigi Geraham Bongsu, Perlukah Dicabut?

poul said...

salam, nk tanya dimana lokasi show unit pr1ma alam damai ni? tk

Rabia Sensei said...

Waalaikumuusalam Poul,

Maaf, saya kurang pasti.