Sunday, January 31, 2010

Air Mata Fahrin Ahmad

Ada hari tu saya terlepas tengok episod Terjah di TV3 and the next day, my friend told me about Fahrin Ahmad yang buat sidang akhbar untuk menyaman Linda Onn, his ex-girlfriend. Dalam sidang akhbar tu, Fahrin Ahmad mengalirkan air mata dan menangis tersedu-sedan. Pada masa tu, kawan saya pun turut menangis sebab dia seolah - olah dapat merasakan kesedihan dan kepedihan yang dirasai oleh pelakon Malaysia, Fahrin Ahmad.

So, saya pun apa lagi setelah mendengar ceritanyer saya pun search dalam youtube. Dan inilah rakamannya yang saya peroleh :




All copyrights reserved to original creator. No copyright infringement intended

Gugurnya air mata dari seorang lelaki. Setiap manusia punya hati dan perasaan. Sejauh mana gagah pun seorang lelaki, apabila hatinya tersentuh, terluka; air matanya akan mengalir jua.

'Seseorang' pernah berpesan dengan saya.

"Menangislah. Menangislah sepuas-puasnya. Walaupun ia tak dapat menghilangkan rasa sedih luka itu tapi ia pasti dapat melegakan hatimu. Biarlah air mata kesedihan itu dapat mendekatkan kamu padaNya. Setiap yang berlaku itu, pasti ada hikmah disebaliknya. Percayalah"


3 comments:

Solehah said...

ya btl..pasti ada hikmahnya..jgn pertikaikan lelaki menangis, sbb dorg pun punya perasaan.

Sharinginfoz said...

macam2 kan..... apa-apa pun, let see what happen next....

Siapa Nak Promo Blog???

Credit
Card Mana Satu????


Dulu
Dan Sekarang…

Rabia Sensei said...

Aah Solehah and Sharinginfoz,

semua orang, lelaki atau perempuan ada perasaan. Harap2 takder lagi cerita saman - menyaman ni lagi.