Wednesday, March 2, 2011

Saya Nak Join Bloglist Nelly The Strange


Kali ini saya nak join bloglist Nelly The Strange. Kepada sesiapa yang berminat, bolehlah join sekali~~

  1. Copy banner yang Nelly dah sediakan dan linkkan ke entry ini.
    Done

  2. Paste kan kat entry, dan buatlah entry ringkas bertajuk : "Saya nak join bloglist Nelly The Strange" 
    Done.
    Dah diringkaskan dah entrinya. Seringkas-ringkas yang boleh dah ini. Cukuplah 150 patah perkataan ikut syarat format SPM

  3. Yang belum follow, sila follow ye.
    Done. Saya orang yang ke 1777. Cantik nombor tu kan?

  4. Korang pilih nak masuk kategori mana : Otai , Sempoi , Cool
    Sempoi. I'm just a simple person.

  5.  Tinggalkan link anda kat ruangan komen entry ini.
    All right. Done

  6. Tarikh tutup: 29 March 2011
    Lambat lagi tu. Sesiapa yang berminat. Bolehlah join.

  7. Tag dekat 3 orang ok.
    Saya nak tag kawan - kawan blogger yang muda belia iaitu Cik Hawa, Cik Cinderella dan Cik Kemei

No comments: