Monday, January 5, 2009

Debaran Pertama, Kedua dan Ketiga


Picture Credit : Me? Not Melaka, but Selangor :)

Kita lupakan dahulu pasal kisah cinta.
Kita shiftkan segala jasad dan minda kita pada debaran pertama kita iaitu POSTING.

.P.O.S.T.I.N.G.

Seperti yang telah tertulis..posting aku di Selangor...huhu..KECIWA..
Hajat dihati nak ke Sabah Sarawak..Tapi memang rezekiku bukan disana disitu dan disinun tapi di sini...di bumi Selangor...
Takper..Selangor pun Selangorlah...Huhu..redha jerlah...

Kemudian kita alihkan pula pandangan kita pada debaran kedua iaitu - SEKOLAH

.S.E.K.O.L.A.H.

Seperti telah ditakdirkan dan telah disuratkan...aku mengajar di Sekolah Cina..Aku telah ditugaskan untuk mengajar BM dan BI tahun 3 dan 4...hehehe..;p

Debaran ketiga pula baru sahaja berlalu..iaitu FIRST DAY DI SEKOLAH

.F.I.R.S.T .D.A.Y.

Nothing much to say...haha..everything ok ok sahaja...'we pu che tau lau sher'..

2 comments:

Aboo said...

Cikgu!

Ala...Ko! Membe aku 2orang baru je berlepas ke Kapit dgn MIri...P3 tahap kesengsaraannya ko tauuu!

Azabnya...Perhhh! Naik bot ari2...Adoiii!

Rabia said...

Haha..aku tahulah...walaupun aku dah tahu, apa salahnya aku nak jugak tempat tu gak kan? hehe ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...