Tuesday, July 20, 2010

I'm Busy!


 Picture credit: I'm busy!

Minggu ini minggu busy sedunia (Rasanya setiap minggu sibuk. Tapi sempat jer berblogging). Sibuk sebab nak kena buat exam paper. Dateline hujung bulan ni. Tapi sebelum tu kena hantar diperiksa dulu. (Malasnya! Asyik kita jer yang kena buat kertas peksa). 

Dalam sibuk - sibuk ni, sempat jer tambah widget dan buang beberapa benda yang rasanya tak diperlukan lagi. (Habis madu sepah dibuang. Biasalah lumrah alam. Hehehe) Bukannyer apa. Saja nak mengemaskinikan blog. Rasa nak tukar layout. Tapi dah banyak benda tambah. Takut hilang coding kat dalam layout. Tunggulah hujung tahun baru tukar layout. Just nak share, dulu guna layout colour pink.
 

Ini ler blog lama pinky saya!

Sekarang, dah ada radio widget. So, saper nak dengar radio, bolehlah ke kanan. Ceh, terpromote pulak. Hahaha!

Radio Online. Boleh dengar segala jenis stesen radio!


Dulu ada songs playlist. Tapi dah dibuang but still boleh guna lagi. So, if you want to request any song, please do so. I'm happy to help you! Boleh listen to my playlist saya di post ini: Any Songs to Request?

Inilah playlist saya. Mari dengar lagu!

Tadi baru tambah lagi satu widget. Kalau awak perasan,widget tu ada kat bawah page saya.

 Widget baru saya

Tambahan, saya dah letak favicon saya sendiri! Tutorialnyer boleh baca di post ini: How To Change Favicon?


 Favicon muka sendiri.




Itu jer nak story hari ni. Lain kali kita share lagi na!

10 comments:

velasrizal said...

waH TAHNIAH LA DH BYK KEMAJUAN SKRG NI..

Yossi Benayoun Ke Chelsea, Joe Cole Ke Liverpool

Sharinginfoz said...

busy2 tapi blogging mesti kan

Nur Hawa Mohd Zin said...

lama tak dtg sini...heheheh...rindu kak rabia lah

Kie-yu said...

belog suda mekap
cun!
siap ada radio lagi
cayalah :D

Rabia Sensei said...

Kie-yu, thanks! awak pun apa kurangnya =D

Rabia Sensei said...

Hawa, sorry lambat balas. Itulah, kita bz sikitlah awak. Saya tahu pun awk pun bz gak. Tgh cari kerja HR? Nanti saya tgk2kan. Terima kasih singgah yerk. hehe

Rabia Sensei said...

Mr Sharing, hehe..banyak betul nak tulis, blogwalking pun tak sempat. Itulah, kalau tak tulis, rasa semcm jer..hahaha!

Rabia Sensei said...

Velasrizal, hehe, Thanks! biasa2 jer saya...

Nur Hawa Mohd Zin said...

heheh..same2...take care kak..

Rabia Sensei said...

Hawa, you too!