Friday, August 20, 2010

Beli, Beli Dan Menang!


Picture credit : Beli dan menang!

Beli, beli, beli lagi, lagi, lagi dan menang! Kalau yang Shopaholic, mesti beli dan beli sampai tak sudah. Sayalah tu kadang - kadang.

Ini nak dekat raya. Mesti ada banyak barang yang nak dibelikan. So, daripada beli dapat barang yang kita beli itu jer. Lebih baik beli dan kemudian berpeluang dapat hadiah lain kan? Nak tahu macam mana. Senang saja.

Dengan setiap pembelian bernilai RM50 yang dibelanjakan di Lelong.my, Pretty.my atau Superbuy.my dapatlah satu peluang untuk untuk memenangi satu hadiah menarik. Setiap minggu pulak tu!

Nak tahu lebih lanjut? Pergi tengok di sini atau singgah sat kat http://www.lelong.com.my/

Handbag and purse nampak menarik sangat - sangat!

p/s : Bukan ker Puan Noreena kerja kat sini ker? Lelong, lelong barang murah - murah!

2 comments:

hazman aka species1980 said...

whoaaa... beli barang pun boleh dapat HADIAH lagi... beshnya...

kisahsensasi said...

hmmm... kalau tak silap ini promosi sempena raya yekkk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...