Tuesday, December 9, 2014

Happy Third Anniversary Sayang

 
Picture Credit : Selamat Ulangtahun Sayang


To my sayang,

Terima kasih terima saya seadanya. Saya tahu berat badan saya dah naik. Tak sama macam dulu - dulu kurang berat badannya.

Terima kasih sudi dengar celoteh saya walaupun saya tahu kadang-kadang tak menarik pun topiknya.

Terima kasih sebab tak pernah marah saya. Awak tahu saya sensitif orangnya.

Terima kasih sebab melayah kerenah saya yang ntahapahapantah mood swingnya.

Terima kasih sebab makan jer apa yang saya masak walaupun kadang - kadang tak sedap pun rasanya.

Terima kasih sebab selalu tolong saya dengan kerja - kerja rumah walaupun kadang - kadang saya boleh jer buat sendiri sebenarnya.

Terima kasih sebab belikan minuman dan makanan favourite saya setiap kali saya malas nak masak kat rumah buat acap kalinya.

Terima kasih sebab selalu hantar saya pergi ke sekolah awal pagi selama 4 bulan lamanya.

Terima kasih sebab sentiasa bersabar dengan saya selalunya.

Terima kasih atas segalanya.


Alhamdulillah, sekarang kita ada Adam yang banyak keletahnya.

Moga perkahwinan kita berkekalan dan bahagia hingga ke jannahNya. 

Amin.

p/s : 

Selamat ulangtahun sayang. Saya sayang awak ketat - ketat~~
Berapa banyak kali nya. Susah jugak nak tulis kasi rhyme :p


2 comments:

skrinepal - biarlah jari berbicara said...

Happy anniversary to rabia & husband! Moga sentiasa bahagia & ceria² selalu. Tumpang happy utk rabia sekeluarga. kiss sket kt adam yg very the cutess tu :)

Rabia Sensei said...

hehe..tq kak. Aminn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...